به وبلاگ ویو پنل خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : سورس پیشرفته ربات لینکدونی جهت دریافت و تحویل بنر

باز کردن آخرین ارسالی های انجمن

سورس پیشرفته ربات لینکدونی جهت دریافت و تحویل بنر

تاریخ ارسال پست:
شنبه 25 بهمن 1399
نویسنده:
حمیدرضا
نظرات :
0
تعداد بازدید:
105

سورس پیشرفته ربات لینکدونی جهت دریافت و تحویل بنر

 با سلام خدمت شما عزیزان و کاربران محترم  ویو پنل ، در این بخش قصد داریم یک سورس کاربردی و درخواستی شما دوستان را معرفی و ارائه کنیم.

پیشرفته ترین سورس ربات های بنر دهی و تحویل بنر نسخه کامل (دو سورس برای دو ربات)

ربات تلگرام ، یک شخصیتِ نه‌چندان حقیقی در تلگرام است که به جای آدمیزاد، یک نرم‌افزار پشت آن نشسته و بر مبنای پیام‌هایی که به او ارسال می‌کنید، پاسخ‌هایی می‌دهد.

ربات‌های تلگرام ، ربات‌هایی هستند که برخی خدمات را به صورت خودکار برای مخاطب به ازای ارسال درخواست فراهم می‌کنند.

سورس رباتی که در این بخش برای شما عزیزان آماده کرده ایم یک ربات فوق العاده کاربردی است که به درخواست بسیاری از شما دوستان تهیه و در این بخش قرار گرفت.

ربات بنر دهی یک ربات تبلیغات محور توسط کاربران بوده که باعث افزایش چشم گیر اعضای کانال و ربات شما خواهد شد.

نحوه کار این ربات هم به این شکل است که شما یک بنر تبلیغاتی دلخواه و سفارشی برای خود آماده می کنید و کاربران ربات شما برای دریافت ممبر یا پاداش دیگری تبلیغات ربات شما را پخش میکنند.

دریافت بنر

در این قسمت بنر های ربات در بخش های گروه تکی ، گروه لیستی ، چالش و کانال قرار گرفته شده که باید پس از دریافت ، آن ها را به تعداد گفته شده بازدید بزنید.

توجه : در نسخه جدید تا زمان سین زدن بنر دریافتی ، امکان دریافت بنر بیشتر وجود ندارد.

بخش ارسال بنر

در این بخش شما باید بنری را که دریافت کرده اید و آن را بازدید زده اید به ربات ارسال کنید تا امکان ثبت بنر و دریافت بنرهای دیگر را هم داشته باشید.

همچنین امکان ارسال بنر خود پس از سین زدن بنرهای ربات از این بخش همراه با تصویر وجود دارد.

بخش ثبت بنر

در این بخش نیز میتوانید بنر دلخواه خود را ایجاد کنید و بنر ثبت شده بعد از تایید گروه پشتیبانی در کانال منتشر خواهد شد.

بخش حذف بنر

بنرهای تبلیغاتی مخصوص به شما بعد از ایجاد در پنل حساب شما اضافه می شود که در صورت تمایل میتوانید با انتخاب این گزینه آن را حذف کنید.

همچنین در نسخه جدید بخش پشتیبانی به ربات اضافه شده است که کاربران میتوانند مشکلات خود را با گروه پشتیبانی در میان بگذارند.

در نسخه جدید سورس ربات بنر دهی نسخه کامل تیم پشتیبانی میتواند پس از ارسال درخواست پشتیبانی آن را رد یا قبول کند ، کاربر را مسدود کند ، پیام کاربر را حذف کند و … .

در حساب کاربری ربات نیز شما میتوانید مشخصات خود را از قبیل نام کاربری ، وضعیت تایید در ربات ، امکان بنرگیری و … را مشاهده کنید.

توجه : امکان تغییر تعداد بازدیدها در نسخه جدید از طریق سورس امکان پذیر است.

در بخش راهنمای ربات نیز کاربران با نحوه کار با بنرهای ربات آشنا خواهند شد که البته این بخش را میتوانید در سورس تغییر دهید.

سورس ربات بنر دهی نسخه کامل به زبان PHP نوشته شده است و تمامی بخش های ربات تست شده و دیباگ شده می باشد که مناسب لینکدونی ها میباشد.

نظرات


کد امنیتی رفرش